Kävin pari päivää sitten kaupassa Lidlissä ja tuoreet sipulit olivat joko niin kärsineitä tai pehmeitä ettei niitä kehdannut ostaa, vaikka laatikko oli melkein täynnä. Jouduin ostamaan kehnoa pakastesipulia :(

Olen nyt useamman sipulin palauttanut kauppaan ihan periaatteesta vaikka tuosta ei nyt säästä juuri mitään, kun ovat muutaman pv sisään homehtuneet.

Mistä tämä ilmiö johtuu? Miksi Lidlillä on usein paskoja sipuleita?

  • ExtremeDullard@piefed.social
    link
    fedilink
    English
    arrow-up
    3
    ·
    5 hours ago

    Miksi Lidlillä on usein paskoja sipuleita?

    Koska se on Lidl. Lidl myy niin halpaa paskaa kuin mahdollista.

    Jos haluat ostaa halvalla, käy Lidlissä.
    Jos sulla on varaa olla ostamatta paskaa, käy muualla.