Kävin pari päivää sitten kaupassa Lidlissä ja tuoreet sipulit olivat joko niin kärsineitä tai pehmeitä ettei niitä kehdannut ostaa, vaikka laatikko oli melkein täynnä. Jouduin ostamaan kehnoa pakastesipulia :(
Olen nyt useamman sipulin palauttanut kauppaan ihan periaatteesta vaikka tuosta ei nyt säästä juuri mitään, kun ovat muutaman pv sisään homehtuneet.
Mistä tämä ilmiö johtuu? Miksi Lidlillä on usein paskoja sipuleita?


Olet onnekkaampi kuin minä. Alueella mielestani useimmat tuotteet ovat parempia muissa kaupoissa.