Kävin pari päivää sitten kaupassa Lidlissä ja tuoreet sipulit olivat joko niin kärsineitä tai pehmeitä ettei niitä kehdannut ostaa, vaikka laatikko oli melkein täynnä. Jouduin ostamaan kehnoa pakastesipulia :(

Olen nyt useamman sipulin palauttanut kauppaan ihan periaatteesta vaikka tuosta ei nyt säästä juuri mitään, kun ovat muutaman pv sisään homehtuneet.

Mistä tämä ilmiö johtuu? Miksi Lidlillä on usein paskoja sipuleita?

  • kuiskaaja@lemmy.mlOP
    link
    fedilink
    suomi
    arrow-up
    1
    ·
    9 hours ago

    ei mitään hajua, tää on jatkunu jo kuukausia

    ihmettelen just ku nimenomaan toi lidlin hevi-osasto on se mitä kehutaan mut sitte sipulit on mitä on, suht usein